Jump to content
Informacje
Cieszymy się że postanowiłeś odwiedzić nasze forum! Adres naszego serwera TeamSpeak3: grandlife Adres naszego serwera Arma III: 51.68.148.100 Ostatni changelog: 03.04.2021 r. - polecamy zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami

BredPL

Obywatel/ka
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About BredPL

  • Birthday 12/12/2000

Recent Profile Visitors

327 profile views
  1. Jeżeli faktycznie ktoś został zabity, zrespił się i poszedł na policje to faktycznie chujowe rp z od nich strony, bo skoro zostali zabici to nie powinni nic pamiętać
  2. jak na razie jedyne co zauważyłem to 24/7 napadanie na nowych graczach na winie i nic więcej
  3. +100 można dodać na serwer, bo mój kolega często naprawek nie kupuje głąb mały
  4. * Imię: Andrzej Kiełbacha * Wzrost / Waga / Wiek: 170 / 70 / 21 * Kolor włosów: Czarny * Kolor oczu: Piwne * Karnacja: Blada * Opis ogólny: Niedawno przybyły na wyspę mężczyzna, który chce otrzymać szansę na lepsze życie. W jego planach jest zostanie szanowanym obywatelem oraz biznesmenem na wyspie. Blada karnacja oraz czarna długa grzywa w stylu emo sugeruje, że jest on z Japoni, jednak nic bardziej mylnego. Uwielbia pomagać innym ludziom na tyle ile może. ======================================================================= Historia postaci: Andrzej Kiełbach
  5. no i będzie zarąbiście
  6. Powodzenia w wielkim Świecie - Grand Life !

  7. Nowy wspaniały świat (ang. Brave New World) – powieść Aldousa Huxleya napisana w 1931 roku, a wydana 1932. Jest to antyutopia, w konwencji science-fiction.

    Kanon fantastyki posłużył w niej Huxleyowi jako narzędzie do konfrontacji idei wolności z porządkiem, pragmatyzmu z fantazją, indywidualizmu z kulturą społeczności masowej. Tytuł dzieła nawiązuje do mowy Mirandy ze sztuki Williama Szekspira „Burza” (akt V scena I). Akcja toczy się w roku 2540 (632 AF - 'Po Fordzie' – według datowania przyjętego w książce). Powieść rozpoczyna się od wykładu w „Ośrodku Rozrodu i Warunkowania w Londynie Centralnym”, podczas którego grupa londyńskich studentów zapoznaje się z zasadami funkcjonowania Republiki Świata.

    Idee utopii ujęte zostały w trzech słowach przewodnich Republiki:

    Wspólność – czego wyrazem jest zasada „każdy jest dla każdego”.
    Identyczność – upodobań i poglądów, a w niższych warstwach klasowego społeczeństwa Republiki także wyglądu, będąca efektem klonowania.
    Stabilność – wypływająca z zachowania wspólności i identyczności, osiągana ustawiczną kontrolą i tępieniem zachowań odbiegających od ustalonych norm.
    Aby powyższe zasady wcielić w życie stosowano różne metody, najważniejszą z nich było warunkowanie genetyczne i psychologiczne całego społeczeństwa. Zgodnie z twierdzeniem: „Wszelkie warunkowanie zmierza do jednej rzeczy: do sprawienia, by ludzie polubili swe nieuniknione przeznaczenie społeczne”.

    Na obrzeżach Nowego Świata znajdował się Rezerwat, w którym ludzie żyli według starych, „naturalnych” zasad, nie przyjmując nowego porządku. Jeden z bohaterów, John (Dzikus), wychowując się tam poznał ideę Boga, potrzebę indywidualności, prawo do przeżywania cierpienia i smak wolności myśli. Kiedy został sprowadzony do Londynu, odkrywał stopniowo, że ten cudowny świat nie jest taki, jak tego oczekiwał. Porównanie świata szekspirowskich namiętności pełnego tragedii, miłości i cierpienia, piękna i brzydoty ze światem uporządkowanym od chwili narodzin aż do śmierci, wypadło na niekorzyść dla nowego, wspaniałego świata, doprowadziło Dzikiego do ucieczki w samotność i pokutę.

    Huxley stworzył powieść o charakterze proroctwa i przestrogi, którą próbuje ostrzec ludzkość przed utopią przedkładającą trwałą szczęśliwość i wygodę nad wzloty i upadki w świecie pełnym emocji. Krytykowane wartości dostrzegał u podstaw ery przemysłowej. Stworzył zatem Republikę, w której rozwinął i przerysował je ukazując ich mechanistyczną naturę. Stąd w Republice niechęć do wszelkich przejawów starości, włączając w to starą literaturę, przedmioty codziennego użytku, idee i religię. Raz zepsutych rzeczy nie naprawiano, gdyż byłoby to działanie aspołeczne. Z tych samych powodów nieaprobowane były także gry i sport niewymagające skomplikowanego sprzętu. Tworzono doskonałych konsumentów o ustabilizowanych potrzebach.

    Krytyka cywilizacji przemysłowej sięga dalej – Nowy Świat hoduje idealnych robotników. Warunkowani psychicznie, fizycznie i farmakologicznie do pełnienia określonej roli w społeczeństwie nie mają wygórowanych wymagań, są zadowoleni ze swojej pracy. Aby nie mieli wyższych potrzeb celowo obniża się ich poziom umysłowy dostosowując go do minimalnych wymagań mechanicznej, odtwórczej pracy. Stanowią idealną załogę: nie strajkują, nie żądają podwyżki, nie intrygują w celu uzyskania awansu. Kolejna dawka somy, narkotyku, na którego używanie wszyscy byli warunkowani, uśmierza ewentualne niepokoje, zgodnie z maksymą: „Gdy jednostka czuje, wspólnota szwankuje”.

    Huxley położył na szalę wyboru wygodną szczęśliwość i wybitną twórczość, tę drugą kosztem spokoju zarówno duchowego, jak i społecznego jednostki. Z ideologii Republiki wyłania się niejako definicja ludzkiego szczęścia: „szczęśliwi ludzie to tacy, którzy nie są świadomi lepszych i większych możliwości, żyją we własnych światach odpowiednio skrojonych do ich predyspozycji”.

     

     

    Spoko serial na netflixie tak btw

  8. Jeżeli doszłoby do nadużycia, to w tedy taka osoba traci licencję nieodwracalnie
  9. Bardziej tak napisałem, bo w prawdziwym życiu taki agent nie może być karany. Ale jeżeli administracja znalazła by inne wyjście to i tak będzie dobrze. Chodzi o to, że tak na prawdę zwykły gracz jedyne co może to jeździć z punktu a do bunkru b robiąc to samo. Wiadomo, że może też napadać, ale nie każdy chce siedzieć w więzieniu co 5 minut jak niektórzy A taki agent wg mnie też by dużo dodał. Bo nie każdy by mógł by nim być, z tego powodu że jak wybrał drogę przestępcy, to niech już idzie tą drogą
  10. Wg mnie jeżeli ktoś przychodzi grać to chce grać fair. Poza tym zawsze można ustawić czas, że jak aresztujesz jedną osobę to przez 48 godzin nie możesz aresztowań tej samej, tylko zostawiasz sprawę dla innego Bounty Huntera. A jeżeli ktoś chce z kolegą w taki sposób robić fatwy chajsu, to niech idzie pograć w wasteland albo na inny serwer
  11. wg mnie nie koniecznie. Bo wg RP i tak nie wie nasza postać kim dana osoba jest. To tak samo jak dla policji. Bounty Hanter mógłby zrobić jakiś punkt kontrolny gdzie mógłby sprawdzać dowód osobisty obywatela. Gdy obywatel nie chce pokazać dowodu osobistego przy kontroli, w tedy Bounty Hunter wzywałby policję i policja zajęła by się tą sprawą
  12. Nick na Serwerze: Andrzej Kiełbacha Kogo dotyczy propozycja (Frakcji / Obywateli / Administracji): Obywateli Temat propozycji: Bounty Hunter Opis propozycji: Gracz posiadający licencję na broń, oraz licencję Bounty Huntera z współpracą policji może łapać przestępców. W tedy gracz dostaje wynagrodzenie w zależności od tego jakie przestępca dokonał wykroczenia. Osoby, które były karane ( odsiedziały wyrok w więzieniu ) nie mogą zostać Bounty Hunterem, chyba że komendant wyrazi na to zgodę. Bounty Hunter musi działać według ustalonego prawa karnego i nie może dokonywać wykroczeń
×
×
  • Create New...